Księgi przychodów i rozchodów
Księga przychodów i rozchodów jest najczęściej wybieranym sposobem prowadzenia ewidencji księgowej z racji możliwości w pełni kontrolowania przychodów i wydatków firmy. Każdemu przedsiębiorcy rozliczającemu podatki w oparciu o książkę przychodów i rozchodów zapewniamy kompleksową usługę w zakresie księgowości, analizy dostarczanej dokumentacji, rozliczeń podatkowych typu PIT oraz w przypadku podatników VAT również podatku od towarów i usług.
Profesjonalne doradztwo w zakresie optymalizacji podatkowej
Klienci biura rachunkowego Aktyw mają zapewnione bieżące doradztwo ekonomiczne i w zakresie optymalizacji podatkowej związane z prowadzoną działalnością, ale przede wszystkim aktualną wiedzę na temat własnej działalności pozwalającej swobodnie podejmować strategiczne decyzje.
Zakres usług dotyczących obsługi przez basze biuro podatników rozliczających się na podstawie książki przychodów i rozchodów obejmuje:
- Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów
- Obliczanie podatku dochodowego z uwzględnieniem obniżek i odliczeń w tym składek ZUS
- Sporządzanie i składanie deklaracji ZUS
- Sporządzanie rejestrów VAT oraz obliczanie podatku wraz z dostarczaniem deklaracji do właściwych urzędów
- Prowadzenie bieżące ewidencji dokumentacji unijnych i sporządzanie odpowiednich deklaracji wraz z ich dostarczaniem do urzędu skarbowego
- Bieżąca ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Ujmowanie w księgach ewidencji przebiegu pojazdu
- Rozliczanie okresowych spisów z natury
- Prawidłowe rozliczanie kosztów pracowniczych i umów cywilno-prawnych
- Sporządzanie odpowiednich deklaracji rocznych i uwzględnianie ulg, obniżek i odliczeń.